Гарантія та сервіс
Перевірка гарантії
Серійний номер введено неправильно
Серійний номер можна знайти на задній кришці або на упаковці виробу.
Це комбінація цифр із позначкою S/N або Serial або IMEI.
Умови гарантійного обслуговування
Наш
сервісний центр обслуговує всі товари інтернет магазину в час та після гарантійного періоду,
крім тих, які
можуть обслуговувати лише офіційні сервісні центри виробників.
Якщо у вас виникли труднощі з налаштуваннями, роботою пристрою або несправністю, будь ласка, зверніться в
сервісний центр або в гарячу лінію інтернет-магазину для створення заявки на сервісне
обслуговування.
Що потрібне для оформлення звернення?
- Номер телефону, на який було оформлено замовлення;
- Гарантійний талон магазину або чек* - за відсутності доступу до телефону;
- Документ, що підтверджує особу (паспорт, права водія, студентський квиток, пенсійне посвідчення).
Перед надсиланням пристрою перевірте виконання умов гарантійного обслуговування:
- Збережіть повну комплектацію продукту (програмне забезпечення, кабелі, шлейфи). У разі ремонту ми попросимо
вас надіслати нам повний комплект. Для деяких товарів необхідна оригінальна упаковка. Ми повідомимо про це в
процесі консультації;
- Подбайте, щоб пристрій не мав зовнішніх змін, які можуть перешкодити тестуванню та ремонту (плівки, зовнішні
корпуси і т.п.). Пристрій має бути чистим. *Якщо ви не встигли почистити техніку, ви можете замовити
у нас послугу чищення;
- Переконайтеся, що ви зберегли та зробили резервну копію особистих даних та облікових записів. При проведенні
ремонту можлива їх втрата.
Ми не зможемо прийняти товар за гарантією, якщо:
- На пристрої видно механічні або електричні пошкодження, що виникли внаслідок неправильної експлуатації,
транспортування або самостійного ремонту виробу;
- Порушено гарантійні пломби (фірмові наклейки з серійним номером або датою) зовні або всередині корпусу
пристрою;
- Видно сліди життєдіяльності комах (тарганів, мурах та т.п.). Якщо виробник не передбачив захист пристрою від
комах, якісь сліди їх життєдіяльності розцінюються як порушення умов експлуатації;
- Видно сліди стороннього втручання або ремонту несертифікованим сервісним центром.
Гарантія не поширюється на:
- Витратні матеріали.
- Сумісність, налаштування систем та встановлення драйверів для роботи даного виробу в поєднанні з виробами та
програмними продуктами третіх сторін (навіть у разі їх заявленої підтримки).
Якщо під час прийому пристрою на ремонт неможливо визначити однозначну несправність, яка підпадає під гарантійний ремонт, або некоректно працює нова версія програмного забезпечення від виробника, ви можете здати виріб на діагностику на строк до 10 днів.
Контактна інформація Сервісу:
Київ, просп. Червоної Калини, 26
Пн-Пт 10:00 - 19:00, Сб, Нд - вихідний
0-800-211-501
krok-ttc.com/ua
Порядок роботи:
При зверненні клієнта, колл центр КРОКу прояснює статус техніки (гарантія, чи платний).
- Гарантія: клієнта інформують, що необхідно відправити техніку в СЦ за рахунок КРОКу і висилається інформація по відправці
- Передторговий ремонт: відправка за рахунок магазину.
Дані для відправки Новою Поштою (АДРЕСНА ДОСТАВКА). Вказаний номер телефону тільки для відправки пристрою – не для зв’язку!!!! Вкладіть записку з несправністю.
Отримувач:
м. Київ
КРОК ТТС
ЕДРПОУ 44860037
пр-т Червоної Калини, 26
Корчева Олена Анатоліївна
(099) 246 5331